Семінар-практикум



28 листопада 2018р. на базі Надлацької ЗШ І-ІІІ ст. Надлацького НВО відбувся семінар-практикум організаторів виховного процесу Новоархангельського освітнього округу з проблеми "Формування ключових компетентностей учнів в умовах ціннісно спрямованого виховного середовища закладу освіти".


Наказ начальника відділу освіти від 26.11.2018р. "Про проведення семінару-практикуму членів районого методичного обєднання організаторів виховного процесу".
Програма семінару-практикуму.



Після зустрічі учасників семінару було запрошено на огляд виставки творчих робіт учнів - вихованців гуртків Надлацького НВО - "Запрошуємо у світ творчості".







Методист РМК Будник Т. М. зробила виступ на тему "Цінісна (компетентнісна) спрямованість виховного середовища закладу освіти в умовах сучасних освітніх тенденцій


Слідоюча виступила деректор Новоархангельського РЦСССДМ  Арделян О. В. розповіла про порядок взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, закладів освіти, охорони здоровя, соціального захисту населення, інших закладів та установ підчас забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних житєвих обставинах.
Арделян О. В. презентувала також банери, виготовлені Новоархангельським районним центром соціальних служб для сім'ї дітей та молоді у рамках виконання районної цільової соціальної програми проти дії ВІЛ- інфекції / СНІДу на 2016-2018 роки.


Завідувач ПНЗ "Станція юних натуралістів" Торговицького НВО Федорова А. Ю. розповіла про співпрацю та партнерство станції юних натуралістів із закладами Новоархангельського освітнього округу.



Далі виступив психолог Донченко О. В. "Підвищення рівня психологічної компетентності учасників освітнього процесу . Організація просвітницької роботи та співпраці з батьками"


Виступ Баул О.В. заступника з виховної роботи "Впровадження педагогічної спадщини В. О. сухомлинського щодо гармонійного розвитку особистості учня, формування його житєвої компетентності у освітньому процесі на основі формули "Три люблю""


Виступ організатора Папоян А. А. "Формування соціальної компетентності учнів підчас здійснення виховної роботи"


Виховний захід присвячений 85м роковинам Голодомору в Україні "Людської пам'яті мости"



Після вправи "Очікування" -сподівання  організаторів виховного процесу справдились і вони були задоволені семінаром на 95%.







                      Прес-реліз "Виховне середовище Надлацького НВО"
      

1.    Надлацьке навчально-виховне обєднання створено рішенням п’ятої сесії сьомого скликання Новоархангельської районної ради від 27 травня 2016р. №57. Ми – це Надлацьке навчально-виховне об’єднання – школа партнерства та успіху, де вчителі, учні та батьки спільними зусиллями прагнуть створити умови для розвитку та реалізації інноваційної особистості, зробити школу будинком радощів та творчості.
2.    У своїй діяльності в умовах творення нової української школи завданням виховання є створення таких умов, за яких може розвинутись людина європейського мислення:
-         Добре знати себе, використовувати власний потенціал, вміти створювати ситуації успіху, бути готовою до інноваційної діяльності.
3.    Над реалізацією вимог часу в Надлацькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст., Кальниболотській загальноосвітній школі І-ІІІ ст., Іванівському НВК «загальноосвітній школі І-ІІ ст., - дошкільний навчальний заклад» працює 60 педагогів, які щоденно формують ключові компетентності учнів.
4.    Маючи за плечима значний фаховий та життєвий досвід, класні керівники організовують продуктивну педагогічну взаємодію з учнями, налагоджують партнерську співпрацю зі своїми вихованцями не в ролі наставника, старшого порадника, а в ролі фасилітатора виховного процесу.
5.    Наскрізна діяльність координаторів виховного процесу в усіх освітніх закладах НВО налаштована на кінцеву модель випускника закладу.
6.    Не применшуючи ролі сформованих у 2016 р. методичні об’єднання, акцент хочеться зробити на об’єднання класних керівників, який очолює заступник з виховної роботи Надлацької загально освітньої школи І-ІІІ ст. Баул Олена Василівна.
7.    Партнерство школи і сімї  мають довго тривалу історію. Як будь-яка історія починається з перших кроків, а будь-яка будівля - з фундаменту, так і ставлення людської особистості бере початок у сім’ї. Значення батьків у розвитку особистості дитини переоцінити неможливо, адже батьки складають перше оточення, в якому вона здобуває важливий життєвий досвід, знання про себе і пізнає навколишній світ; тут проходить її громадське ставлення, формується світогляд.
Сухомлинський стверджував:
«У сімї шліфуються найтонші грані людини – громадянина, людини-трудівника, людини-культурної особистості. Із сім’ї починається суспільне виховання. У   сім’ї, образно кажучи, закладається коріння, з якого виростають потім і гілки, і квіти, і плоди.
Сімя – це джерело, водами якого живиться повноцінна річка нашої держави. На моральному здоров’ї сім’ї будується педагогічна мудрість школи.»
«Із  сім’ї протоптується стежка до школи, а вже тоді на життєву дорогу ведуть дітей два розуми, два досвіди, здобуті у сім’ї та школі.»
  Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тиждень Української мови

Під час "Тижня Української мови" в Надлацькому НВО відбулись такі заходи: - Загально шкільна лінійка - Квест  - Виховний за...